HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.03.13. 10:33 niola

Összegzés

 

Az elmúlt hetekben a küldetésem az volt, hogy egy vallás tanításaiba, filozófiájába egy pici bepillantást nyerjek. Emiatt az őrületbe kergettem a környezetemet, akikkel megosztottam kutatásaim eredményeit, illetve akiket folyton istenről, a boldogságról, az élet értelméről kérdezgettem. Meglepődtem, mert sokak hisznek a lélekvándorlásban.

Pontot tettem a témakör egészére Popper Péter: Van ott valaki? című könyve elolvasása után. Levontam azt a következtetést, hogy az embernek szüksége van valamire, amiben hihet. Idézeteket akartam írni a könyvből, amely a valláspszichológia alapján íródott, de nem hoztam magammal. Nagyon okos kis írás, ajánlom mindenkinek. Nem foglal állást, hogy van-e felsőbbrendű lény, vagy nincs, vagy hogy helyes-e hinni vagy sem. Mégis imával fejeződik be. Leírta, hogy az ember nem akar értelmetlenül szenvedni. Ez igaz. Mi értelme lenne? :-)

Én abban hiszek, hogy az létezik, amit igazságnak elfogadunk. Ha azt képzeljük, hogy sikerül valamit elérnünk, és hiszünk benne, és teszünk érte, csodákra vagyunk képesek. De erősen hinni nehéz.

Szólj hozzá!

Címkék: elmélkedés


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr44379020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása