HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.02.09. 10:43 Niola

Így telt...

Most nem okoskodás következik. Gondoltam, ezzel is színesítem az oldalt, hogy nem mindig ugyanazokat a dolgokat ismételgetem, nem ostorozom mindig a társadalmat és az embereket.

Tegnap vásárló körútra indultunk ketten. Tölthetős elemet nem kaptam, illetve egy helyen volt, de horribilis összegért akarták nekem eladni. Sebaj, gondoltam. Mp3-ba kellett volna, azonban este úgyis hallgatunk mi elég zenét. Bevásároltunk a hétvégére: kenyér, konzervek és minden egyéb, ami jó, belekerült a kosárba. Alig bírtuk felvinni a koliba. "Illegális" cuccot is szállítottunk, így mikor a portához értünk, szélesen vigyorogtunk zavarunkban. Mielőtt elkezdtük volna a bulit, az egyik lány kijelentette, hogy nem marad velünk. (A barátjával ment szórakozni.) 

Mostunk igazi mosógéppel. (A nem igazi a mi emeletünkön található, és extra régi típusú.)

Kisegér feldíszítette a szobát szilveszterről maradt díszekkel. Pót szilvesztert tartottunk. :-) Beültünk a tanuló szobába és néztük az egyik zenecsatornát. Néha a zenéket megszakították, és egy komcsi meginterjúolta a buliban lévőket. A fiatalok nagyon furcsán néztek ki. És mindegyik ugyanazt modta: "Tök jó a buli, aki kihagyta sajnálhatja." Változatos beszédeket halhattunk tehát bulizós emberektől. Persze ezen csak nevettünk.

Aztán elkezdtünk nézni egy 18-as karikájú filmet. A srác kente a kenyeret vajjal. Mutatták a kést: véres volt. Rögtön el is kapcsoltuk. Majd egy dokumentumfilm következett, amin majdnem bealudtam. Nem voltunk fent olyan sokáig, míg gondoltam előtte. Nyugovóra tértünk, de még beszélgettünk a jósokról, a fősuliról, a jövőről, a döntésekről... Aztán álomba szenderültünk.

Reggel pedig korán keltem, és bejöttem a könyvtárba. Meg kell néznem egy könyvet, bent van-e.

:-)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr10332171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hápé 2008.02.09. 11:44:41

...és ha már a könyvtárban jártál, netezel is kissé. :) Ami nem baj, sőt! :)
süti beállítások módosítása