HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.03.13. 10:49 niola

Napok

 

Rájöttem, hogy napjaim nagy részét az olvasás tölti ki, főleg délutánonként. A szomszédban lakó lány betoppant valamelyik nap és megjegyezte:

"Hogy lehet az, hogy én akárhányszor bejövök, mindig olvasol, és sosem tanulsz?"

Értette ezt arra, hogy valóban nincs sokszor a kezemben tankönyv. Így adódott. Kedden döbbeneteset alakítottam: varrtam órákon keresztül. Zoknit, gombokat, szakadt nadrágot, kabátot, és még egy esernyő is a kezembe került. Ritkán ülök le, hogy ilyesmivel töltsem az időmet. Az elmúlt években nem is tudok ilyen alkalmat. Tegnap könyvtárban voltam, hogy okosodjak. De erősödtem is visszafele úton, mert súlyos könyveket kölcsönöztem ki. Azt hiszem, nagyon hasznos dolog művelődni. :-)

Bejöttem ma órára. Rosszul néztem meg az órarendet, mert 10-től nincs is órám. Kellemes meglepetés ért tehát.

Röviden ennyi. 

Szólj hozzá!

Címkék: napló


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr62379043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása