HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.02.13. 10:49 Niola

Soha nem gondoltam volna...

Minden pár héttel ezelőtt kezdődött: anya azt mondta, híztam. Én csak legyintettem. Kit érdekel? Sosem törődtem a súlyommal. Akkor azonban titokban megmértem magam. Majdnem leestem a mérlegről. Jó ég! Hova lett a bűvös 55 kg? Valószínűleg a karácsony szentségtelenítette meg.

Kb. két napja döntöttem el, felveszem a harcot a kilók ellen. Most éhes vagyok, de megfogadtam, hogy a legutolsó finom falatokat nem nyelem le, mert elvileg a telítettség érzése 20 perccel az étkezés után jelentkezik. Eltelt fél óra. És én még mindig éhes vagyok! Ezzel is kísérleteznem kell még... Nem akarok éhen halni.

Most csak a finom ebédre tudok gondolni. Töltött zsömle. Jól hangzik. De remélem, nem hússal van töltve! Lehet, hogy addigra már mindegy lesz nekem. És mindent megeszek. (az eszik igének nincs olyan alakja, hogy eszek, de szerintem ebben a mondatban hülyén venné ki magát, ha az eszem alakot írnám oda. Fura nyelvészek...)

Ebéd, ebéd, ebéd...

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr16337395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása