HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.06.02. 15:59 niola

Mégiscsak

Nos, azt hiszem, akadnak döntéseim, amelyek elhamarkodottak. Aztán persze rájövök, hogy mégsem jó így. Hangulatfüggő vagyok, na. Tegnapi nap folyamán annyi minden történt, hogy megfordult velem a világ. Új életcélt látok magam előtt, és ettől rettenetesen boldog vagyok!

Amit még muszáj itt leírnom, hogy köszönöm az embereknek, akik elnézik csetlő-botlásaimat. Ma is szerencsétlenkedtem a postán, meg majdnem nekimentem egy sorban nyugodtan álldogáló idősebb úrnak. Hát, ez van. A mozgás-koordinációmmal még gondok vannak. (Vagy lehet, hogy csak elgondolkodtam?) Meg köszönöm a koliban azoknak a fiataloknak, akik kinyitották előttem az ajtót, amikor ebédesdobozok és kenyerek rengetegét szállítottam. Ez már régebben történt, mert már vagy másfél hónapja nem vagyok menzás.

Na, most csak egyelőre ennyi lenne...

Szólj hozzá!

Címkék: napló


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr88499620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása