HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.02.25. 10:21 niola

Amikor...

 

Nem tudom, ki hogy van vele. Én nagyon utálom, amikor hülyének érzem magam a többiek között. Ha az ember csak olyan emberekkel van körülvéve, akik egyáltalán nem látják benne az értéket, hajlamos azt hinni, hogy vele van a baj. Erre a megoldási képlet egyszerű: olyan személyeket kell találni, akik hasonlóan gondolkodnak az élet dolgairól, hasonlóan éreznek vagy hasonló a céljuk. Amíg nincs meg az a hely, ahol biztonságban éreznénk magunkat, magányosak vagyunk. Legalábbis én néha így érzem magam.

Volt egy időszak az életemben, amikor meg voltam győződve arról, hogy rossz az életfelfogásom, s kételkedtem az eszméimben, mert senkit nem találtam, aki ugyanazokat az elveket vallotta volna. Ettől függetlenül megpróbáltam ragaszkodni "letűnt" gondolkodásmódomhoz. Mégis sokszor azt tettem, amit a másik velem. Ha kritizáltak, visszakritizáltam (vagy hagytam magam), ha aljasságot tettek, aljassággal válaszoltam (vagy sírtam). Lealacsonyodtam az ő világukhoz. Ami persze nem rossz, csak más, mint az enyém.

Nehéz elhitetni magaddal, hogy "jó" vagy, ha senki nem veszi észre, senki nem méltatja, senki nem ért meg, senki nincs, akivel megoszthatod a gondolataidat. Ebben a pillanatban magányosnak érzem magam. Tudom, hogy nemsokára elmúlik az érzés, de legbelül egy vékonyka hang fogja kérdezni, hogy miért vagyok egyedül, miért nincs legalább 1 párja lelkemnek? És én azt mondom neki, hogy még nem jött el az ideje. Holott egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy valaha is fogok olyan embert/embereket találni.

Azért ennek is meg van a szépsége: megtanulok megállni a saját lábamon. A lelkem meg hozzászokik ehhez előbb-utóbb. (Bár, ha 19 évig nem tudott, nem tudom, fog-e valaha.)

Az is igaz, hogy olykor szükségem van az egyedüllétre, és kivonom magam a "forgalomból": nem kellenek emberek, és senkit nem tűrök meg magam mellett. Ki az, aki megérti mindezeket? Ki az, és hol van, aki hasonlóan gondolkodik, mint én, akinek ezek a dolgok járnak a fejében?

Szólj hozzá!

Címkék: elmélkedés


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr38353467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása