HTML

Gondolatok, érzések

Ahogy egy lány látja a világot. Érzések, gondolatok, élethelyzetek. Ideírom a nap történéseit, azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak, belső párbeszédeimet, és egyéb írásokat.

Utolsó kommentek

  • Robi: Tárd fel magad, Bocsi. :) (2008.06.01. 12:21) Egyelőre
  • Robi: Amiket ide irtál azok a Te gondolataid élrzéseid tapasztalataid. Belőled csak egy van a világon. ... (2008.06.01. 12:20) Egyelőre
  • Robi: Kár volna és szegényes a net ha nem olvashatnánk azokat a szivből jövő értékes gondolatokat amiket... (2008.06.01. 12:16) Egyelőre
  • Vladek: Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokan szeretnénk a blogod olvasgatni. Engedtessék meg, hogy a Nio... (2008.05.31. 20:36) Egyelőre
  • Gyöngyi: Tessék újra megnyitni a blogot! (2008.05.31. 15:07) Egyelőre
  • Utolsó 20

2008.03.20. 13:14 niola

Perverz Bácsi

Már régen akartam róla írni, de valami miatt eddig nem kezdtem bele. De most újból találkoztam vele, és muszáj kiadnom ezt magamból, annyira sokkolt a látvány.

A koliban 4 karbantartó szorgoskodik, ebből 2 perverz, de igazából a fiatalabbat hívjuk Perverz Bácsinak. Ő ugyanis úgy tud nézni, hogy az ember lánya legszívesebben síkítva elfutna akár a világ végére is, csak ne lássa többet azt a tekintetet. Többektől is hallottam, hogy azzal a Bácsival nincs rendben minden, főleg ahogy néz.

Most cseréljen szemet?! - mondhatná felháborodva az, aki még sosem találkozott Perverz Bácsival. Nem tudom, mi a megoldás. Lehet, hogy jobb lenne, ha becsukná a szemét, ha másképp nem tud nézni.

Külsőleg nekem bejön a sötét haj, sötét szem párosítás, (Haji is hasonló figura), de ez a karbantartó perverz, és menekülésre késztet a pillantása. Most is postára kellene mennem, de tuti, hogy összefutnánk az aulában, vagy mondjuk a lépcsőházban. Úgyhogy inkább megírtam ezt, és nem megyek sehova.

(Megjegyzés: Perverz Bácsi apukájáról még történeteket is hallottam. De ő nem a nézésével, hanem a beszédével tud felháborodást kelteni.)

(Apróbetűs rész: a látszat néha csal. Remélem most is.)

Szólj hozzá!

Címkék: napló


A bejegyzés trackback címe:

https://niola.blog.hu/api/trackback/id/tr52389248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása